10 udsalgsfavoritter netop nu

Ferie, sådan næsten da! Og lidt om Femø

{Indeholder reklame i form af affiliatelinks}femø kro

Jeg skal lige vænne mig til, at jeg sådan set har ferie nu! Sidste arbejdsdag havde jeg på jobbet i går, og skal først tilbage til august. De sidste tre dage inden vi alle holder rigtig ferie, skal bruges på at indhente det forsømte både her på Copenhagen Kiddo, men i den grad også på The Garden Tale, som jeg ikke har været så flittig på.

I formiddags hookede jeg op med en anden dame og arbejdede på Tobi’s på Bryggen. Det er rart at komme væk fra rodet derhjemme og arbejde i hyggelige omgivelser med god musik i højtalerne.

Jeg lovede jer at fortælle lidt mere om vores Tour de Danmark, som udover Nordjylland også har bragt os syd på, til Femø. Og nej, jeg skulle ikke på Femø Lejr, men derimod på weekendtur med svigerfamilien. Det er nemlig her børnenes oldemor kommer fra.

blume fredagsbar

^^cocktails og chokolade til fredagsbar^^

Vi kørte tidligt tidligt lørdag morgen, hvilket betød at jeg måtte tage tilsvarende tidligt hjem fra en ellers super hyggelig fredagsbar for bloggere på Blume i Studiestræde. Så kørte vi i knap to timer og fik så et break på den hyggelige Femø-færge. Og derfra er alt tilgængeligt på få minutter i bil. Vi så også flere, som havde været på cykeltur derovre.IMG_2984

Vi kørte forbi hyggelige huse på vej til kroen, hvor vi skulle spise og overnatte. Lørdag nød vi at have en fin strand helt for os selv, og et par nuttede køer, og jeg trillede en længere tur med barnevognen langs markerne. Dét var til gengæld en rar følelse!

adedragt ganni

^^Min fine nye badedragt fra Ganni (lignende badedragter her)^^

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

^^De nuttede køer^^

Vi tog på hyggeligt loppemarked på Præstevangen, hvor vi også spiste medbragt frokost i den tilstødende have, som ligger lige ned til en sø. Børnene fik sig i øvrigt et spil kongespil samme sted.

Hvis I også kunne tænke jer en tur til Femø, så kan det anbefales at tage dertil i tidsrummet d. 2.-7. august, hvor der er jazzfestival. Der sker nemlig ikke så meget på øen udover, at det er dejligt at nyde de smukke omgivelser. Så det kunne være fint at kombinere en rolig ferie med lidt god musik.femø kro

Ved havnen ligger der en fin butik, hvor de blandt andet havde disse håndvævede tyrkiske håndklæder i alverdens farver. Jeg er helt fortabt i dem, men havde desværre ikke råd denne gang. Men de må på ønskesedlen!